رتبه 1
رتبه 1
دستگاه بلانچر آب گرم در بیرجند

توضیحات آگهی

قیمت خرید و فروش تولید و ساخت و پخش انواع دستگاه بلانچر آب گرم نو و دست دوم در بیرجند

ویژگی دستگاه بلانچر آب گرم در بیرجند

دستگاه بلانچر آب گرم (Hot water blancher)، از یک تشتک با دو انتهای ورودی و خروجی تشکیل شده است. در کف تشتک، تعدادی خروجی قرار دارد که به یک سیستم گردش متصل هستند و آب را از طریق انژکتورها به تشتک برمیگردانند. این دستگاه با تزریق مستقیم بخار یا استفاده از یک مبدل حرارتی، آب را گرم می‌کند. هودی که در بالای تشتک قرار دارد، مجهز به پارو است و پاروها داخل تشتک به سمت پایین پیش می‌روند تا دستگاه بلانچر را به محفظه‌های مناسب تقسیم کنند و زمان بلانچینگ (Blanching) را برای محصول تنظیم کنند. حرارت مورد استفاده برای بلانچینگ عموماً در بازه ۷۰ تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد قرار می‌گیرد.

استفاده از دستگاه بلانچر آب داغ، به طور معمول منجر به بلانچینگ یکنواخت‌تر آنزیم‌ها می‌شود و امکان پردازش در دماهای کمتر را فراهم می‌کند.

هدف اصلی این دستگاه، شستشو و غیرفعال‌سازی برخی از آنزیم‌ها در محصولات است. با غیرفعال‌سازی این آنزیم‌ها و برخی از باکتری‌ها، می‌توان از فساد محصولات جلوگیری کرده و عمر مفید آنها را افزایش داد. دستگاه بلانچر همچنین برای پاستوریزاسیون سبزیجات و میوه‌ها نیز به طور گسترده ای استفاده می شود.

مکانیسم این دستگاه، اعمال شوک حرارتی توسط آب گرم یا سرد بر روی محصولات است. این شوک حرارتی می‌تواند مواد اولیه را برای فرآوری خشک، کنسرواسیون و سایر فرآیندها آماده کند. به این عمل بلانچینگ گفته می‌شود و این تکنیک و فناوری جدید در حوزه مواد غذایی به کار می‌رود.

علاوه بر این بلانچ نمودن میوه و سبزیجات می تواند منجر به پر رنگ تر شدن رنگ سبزیجات و ثابت شدن برخی محصولات مثل هویج و قارچ و همچنین نرم تر شدن بافت محصولات می گردد. در رابطه با سیب زمینی، این دستگاه می تواند عمل نشاسته گیری سیب زمینی را کامل انجام دهد.

کاربرد و مشخصات فنی دستگاه بلانچر آب گرم در بیرجند

کاربرد : بلانچر آب گرم جزو دستگاه های آماده سازی مواد اولیه برای کارخانجات، کارگاه ها، رستوران ها، آشپزخانه ها و… است. دستگاه بلانچر برای شستشو و آماده سازی انواع میوه، سبزیجات، صیفی جات و قارچ و … مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین در خطوط تولید انواع کنسروهای نخود فرنگی، گیلاس و پردازش و تولید گیاهان دارویی ، خطوط تولید میوه خشک و سبزی خشک و فرآوری سبزی های تازه و خرد شده و یا سبزی های سرخ شده ، چیپس سیب زمینی و برای آنزیم زدایی از قارچ پیش از افزودن آن به کنسرو سس ماکارونی و …

مشخصات فنی دستگاه بلانچر آب گرم :

توان مصرفی دستگاه : 1.5 کیلووات
برق مصرفی : 380 ولت، قابلیت سفارش تک فاز برق شهری 220 ولت یا سه فاز برق صنعتی
ظرفیت شست وشو : 500 کیلوگرم در ساعت
جنس دستگاه : تمام استنلس استیل 304 و قابل شست و شو
ابعاد : طول 200 * عرض 100 * ارتفاع 170 سانتی متر
وزن دستگاه : 400 کیلوگرم
نوع شست و شو : درام و دورانی

*درام به معنای شست و شوی خودکار دستگاه بعد از دستور اپراتور می باشد.

جهت خرید و سفارش ساخت دستگاه بلانچر آب گرم به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان رتبه 1 مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بلانچر آب گرم در بیرجند”