رتبه 1
رتبه 1
دستگاه دروگر یونجه در شیراز

توضیحات آگهی

تولید کننده و سازنده انواع دستگاه دروگر یونجه در شیراز

جهت دریافت لیست قیمت خرید و اطلاع از نحوه سفارش کالا از نمایندگی های فروش دستگاه دروگر یونجه با رتبه یک تماس حاصل نمایید.

درودگر یونجه یک دستگاه کشاورزی است که برای برداشت و خشک کردن علوفه‌ و علوفه‌های دانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. علوفه‌هایی مانند یونجه، ذرت علوفه‌ای، گندم علوفه‌ای و دانه‌های دیگر را می‌توان به عنوان تغذیه دام استفاده کرد. اما قبل از استفاده، این علوفه‌ها باید خشک شوند تا بتوان آنها را برای مدت طولانی ذخیره کرد و همچنین ارزش غذایی آنها حفظ شود. در اینجا نقش دروگر یونجه مهم می‌شود.

دروگر یونجه عمدتاً شامل یک تا چند طبقه از نوار‌های نقاله است که علوفه‌ها بر روی آن قرار می‌گیرند و از هوای گرم و خشک عبور می‌کنند. هوای گرم و خشک از زیر نوار‌ها عبور کرده و رطوبت موجود در علوفه‌ها را تبخیر می‌کند. این فرآیند باعث خشک شدن علوفه‌ها و کاهش رطوبت آنها می‌شود. پس از گذر از دروگر، علوفه‌ها به صورت خشک و آماده استفاده برای ذخیره سازی و تغذیه دام در می‌آیند. استفاده از دروگر یونجه به عنوان یک روش خشک کردن علوفه‌ها، مزایای زیادی دارد. این دستگاه به کشاورزان امکان می‌دهد که علوفه‌های دامی را در مدت زمان کمتر و با کیفیت بهتر خشک و نگه داری کنند.

جهت نیاز به مشاوره در خصوص تهیه دستگاه دروگر یونجه با کارشناسان رتبه یک تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه دروگر یونجه در شیراز”