رتبه 1
رتبه 1
سنگ مرمریت هرسین در همدان

توضیحات آگهی

خرید و فروش و قیمت تولید و پخش انواع سنگ هرسین در همدان

درباره ی سنگ مرمریت هرسین در همدان : مرمریت هرسین  ( Harsin Marble stone)، یکی از سنگ‌های برتر و محبوب در صنعت ساختمان است که سال‌ها دوام دارد و به ساختمان شما زیبایی و گرمای خاصی می‌بخشد. سنگ مرمریت هرسین در رنگهای متنوعی مانند کرم، کرم روشن، کرم بژ و استخوانی روشن در دسترس است و درخشندگی و زیبایی بی‌نظیری دارد. این سنگ به دلیل ساب‌پذیری، براقیت و مقاومت فوق‌العاده‌ای که نسبت به سایر سنگ‌ها دارد، مورد توجه قرار می‌گیرد.

سنگ مرمریت هرسین به عنوان یکی از محصولات شناخته شده و پرفروش در صنعت سنگ مرمریت ایران محسوب می‌شود. این سنگ به دلیل ویژگی‌های مهمی که در آن یافت می‌شود، به عنوان یک برند معروف در دسته‌بندی سنگ‌های مرمریت شناخته شده است. سنگ مرمریت هرسین ناشی از تغییرات رسوبی است که در محیط‌های رسوبی تشکیل می‌شود و تحت تأثیر عوامل دگرگونی به سنگی هموژن و یکنواخت تبدیل می‌شود. این سنگ به‌طور عمده از کانی‌هایی مانند کلسیت و آراگونیت تشکیل شده است و بر اساس تم رنگی و ویژگی‌های خاصی نظیر خطوط شاخ گوزنی و رگه‌های کریستالی، درجه‌بندی می‌شود. استخراج و فرآوری سنگ مرمریت هرسین از دو معدن بزرگ به نام‌های “معدن هرسین شهاب سنگ” و “معدن هرسین سردار” انجام می‌شود.معدن سنگ هرسین در فاصله 26 کیلومتری شرق کرمانشاه و در نزدیکی شهرستان هرسین واقع شده است و به کشورهای نظیر ایتالیا، چین، ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود. این سنگ به راحتی با دکوراسیون‌های کلاسیک و مدرن هماهنگی می‌یابد و با تغییر ترندهای دکوراسیون‌های سالیانه، به سادگی قابل تطبیق است.

سنگ مرمریت هرسین به دلیل خصوصیاتی نظیر عدم لغزندگی، استحکام در برابر فرسایش و ضربه، ماندگاری بالا، مقاومت در برابر جذب آب و مواد شیمیایی مانند اسید و همچنین تنوع غنی، بیشتر در پروژه‌هایی نظیر پارکینگ، پله و دیوار راه‌پله، بدنه و نمای ساختمان، کف حیاط به کار میرود. همچنین، به عنوان یک سنگ داخلی، در کف‌پوش‌ها، سنگ‌فرش‌ها، سینک و توالت، آینه، رومیزی و دیگر بخش‌های داخلی ساختمان نیز استفاده می‌شود.

برای حفظ و نگهداری از مرمریت هرسین،می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. تمیزکاری منظم: سطح سنگ را با استفاده از محلول ملاطفت‌دهنده و یک پارچه نرم تمیز کنید. از استفاده از مواد شیمیایی قوی یا خشن خودداری کنید، زیرا ممکن است سطح سنگ را خراشیده یا آسیب برساند.

2. پیشگیری از لکه‌ها: سنگ مرمریت هرسین قابلیت جذب را دارد، بنابراین در برابر لکه‌ها حساس است. برای جلوگیری از ایجاد لکه، سطح سنگ را با استفاده از یک پوشش محافظ مانند سیلیکون نانوپوش یا محافظ سنگ مرمریت روی آن پوشش دهید. این پوشش‌ها می‌توانند سطح سنگ را در برابر رطوبت، روغن‌ها و مواد رنگی حفظ کنند.

3. جلوگیری از خراشیدگی: برای جلوگیری از خراشیدگی سطح سنگ، از استفاده از زیربندها یا پد‌های نرم در زیر اشیاء سنگین استفاده کنید. همچنین، از جاروبرقی با برس نرم یا مپس استفاده کنید تا سطح سنگ را تمیز کنید.

4. محافظت در برابر حرارت: سنگ مرمریت هرسین ممتاز در برابر حرارت مقاوم است، اما بهتر است از استفاده از زیربند حرارتی یا زیر گرمایشی در زیر ظروف گرم استفاده کنید تا از ایجاد تغییرات در سطح سنگ جلوگیری شود.

با رعایت این راهنما، می‌توانید از زیبایی و ماندگاری سنگ مرمریت هرسین  در ساختمان خود لذت ببرید.

ویژگی های انواع سنگ مرمریت هرسین در همدان

سنگ مرمریت به دلیل سطح یکدست و رنگ شیک، زیبایی فضا را افزایش می‌دهد. این سنگ ساب پذیری بسیار بالا و سطحی براق و صیقلی دارد. همچنین مقاومت فشاری نسبتاً خوبی دارد و به راحتی نمی‌شکند. نظافت آن نیز بسیار آسان است و نگهداری آن بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. در صورت کدر شدن سطح آن، با استفاده از دستگاه ساب زن می‌توان آن را مانند روز اول براق و بدون خط و خش بازسازی کرد. علاوه بر این، سنگ مرمریت تنوع رنگ دارد و اجرای طرح‌های مختلف و دلخواه را امکان‌پذیر می‌سازد.

یکی از مزایای سنگ مرمریت هرسین، وزن کمتر آن نسبت به سایر سنگ‌هاست. با وزن مخصوص ۱۱۰۰ تا ۱۳۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب، ساختمان‌های ساخته شده از این سنگ وزن کمتری دارند که در نتیجه کاهش اثر زلزله بر روی ساختمان موثر است. همچنین، سنگ مرمریت توانایی جذب آب را به صفر می‌رساند و محدودیتی در ابعاد تولیدی ندارد.

اما در مورد سنگ مرمریت هرسین، نقاط ضعفی نیز وجود دارد. لکه پذیری بالای این سنگ از جمله معایب آن است، زیرا در صورت عدم رزین‌گیری سطح آن، لکه‌ها بر روی آن باقی می‌مانند و زیبایی ظاهری را کاهش می‌دهند. همچنین، سنگ مرمریت هرسین واکنش پذیری نسبی به مواد اسیدی و شیمیایی دارد. عدم تولید انبوه برخی از سورت‌های این سنگ نیز از دیگر معایب آن است و ممکن است در پروژه‌های گسترده و انبوه استفاده از آن محدودیت‌ها ایجاد کند.

برخی از پارامترهای تعیین کننده درجه و کیفیت سنگ مرمریت عبارتند از نوع سنگ، عدم وجود ناخالصی‌ها، لکه و پوسیدگی در سنگ، سورت و دسته‌بندی دقیق با حداقل اختلاف رنگ، ضخامت سنگ، گونیا بودن دقیق ابعاد سنگ، کیفیت ساب استفاده شده در سنگ، ظاهرخوب و عدم پر بودن لب‌های سنگ، نوع مواد اولیه مصرفی در فرآیند تولید سنگ، و نحوه بسته‌بندی و انتقال سنگ به مراکز استفاده. با رعایت این پارامترها، می‌توان درجه و کیفیت سنگ مرمریت هرسین را تعیین کرد و بهترین استفاده را از آن بهره‌برداری کرد.

به طور خلاصه، سنگ مرمریت هرسین با مقاومت فشاری و سایشی بالا، درخشندگی بالا، تخلخل کم، چسبندگی خوب، و مقاومت فشاری و سایشی خیلی زیاد، یک گزینه مناسب برای استفاده در پروژه‌های ساختمانی است. با این حال، باید به لکه پذیری بالا، واکنش پذیری نسبت به مواد اسیدی و شیمیایی، و عدم تولید انبوه برخی از سورت‌ها توجه کرد و از این سنگ با دقت و شرایط مناسب استفاده کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در رتبه 1 تماس بگیرید.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ مرمریت هرسین در همدان”