رتبه 1
رتبه 1
سنگ اسلب در بیرجند

توضیحات آگهی

قیمت خرید و فروش تولید و پخش عمده انواع سنگ اسلب در بیرجند

درباره ی سنگ اسلب در استان خراسان جنوبی – بیرجند : اسلب (slab) یک نوع عمل فراوری سنگ ها است که در ابعاد بزرگ از کوپ‌سنگ خام تهیه می‌شود و به صورت لوح و ورق مانند شکل می گیرد . این نوع فرآوری با استفاده از دستگاه‌های خاص همچون اره ، وایر و کات برش داده می‌شود. سنگ اسلب نسبت به سنگ‌های دیگری که در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند، ابعاد بزرگ‌تری دارد. این سنگ به دلیل کیفیت بالا، زیبایی طبیعی، استحکام و مقاومت بالا در مقابل فشارهای مکانیکی و تغییرات آب و هوا، قیمت بالایی دارد.

سنگ اسلب از انواع مختلف سنگ‌هایی مانند تراورتن، مرمریت و گرانیت تهیه می‌شود و بر اساس کاربرد آن در ساختمان فرآوری می‌شود. قیمت سنگ اسلب به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله هزینه فرآوری سنگ خام و ضخامت سنگ اسلب. علاوه بر این، نوع سنگ مصرفی نیز تأثیری در قیمت دارد؛ به عنوان مثال، اسلب از نوع مرمر نسبت به تراورتن قیمت بالاتری دارد.

با توجه به طیف گسرده‌ای از اسلب‌های سنگی، ما تمام سنگ‌های طبیعی را از معادن در سراسر ایران استخراج و با ظرافت هنرمندانه برای مطابقت بیشتر با ظاهر ساختمان ها تولید می‌کنیم. این مدل سنگ اسلب به دلیل ظاهر زیبا و منحصر به فرد خود، در طراحی داخلی و معماری کلاسیک بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و به دلیل تطبیق پذیری بالا، با هر نوع استایل طراحی به خوبی سازگار است.

از عواملی که باعث تمایز این مدل نسبت به بقیه می شود باید به استحکام بیشتر ، زیبایی چشم نواز ، کاهش ضایعات تولید ، دقت و کیفیت در برش ، تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد.

کاربرد و ویژگی های انواع سنگ اسلب در بیرجند

از جمله کاربرد ها می توان به استفاده در فضای داخلی ساختمان‌ها، سنگ فرش کف هال و پذیرایی، سنگ فرش و دیواره‌های لابی، ورودی ساختمان‌ها، دیواره‌ی شومینه و آسانسور، کابینت و کانتر آشپزخانه ، میز ناهار خوری، مراکز تجاری و ساختمان‌های لوکس، سرویس بهداشتی و حمام می‌توان اشاره نمود.

امروزه این نوع سنگ‌ها به دلیل کیفیت، تنوع و زیبایی خیره کننده‌ای که دارند، در بسیاری از پروژه‌ های مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این روش فرآوری سنگ اسلب با استفاده از دستگاه‌های مدرن برش، کالیبراسیون، صیقل‌دهی و ساب، انجام می‌شود. با استفاده از اپوکسی کاری و نصب توری پشت ورق اسلب، خطر شکستگی و خرد شدن سنگ به حداقل می‌رسد. سنگ اسلب دو نوع طبیعی و مصنوعی دارد و در ساختمان‌ها و بناها بکار می‌رود.

برای نصب در داخل سرویس‌ها از چسبهای ترکیبی دوقلو استفاده می‌شود که استحکام بالا و عدم جداشدگی سنگ را تضمین می‌کنند. در نصب روی کف، از مخلوط ماسه، سیمان و چسب بتن استفاده می‌شود. برای داشتن سطح صاف و یکنواخت، ترازو شاغولی دقیقی استفاده می‌شود. فاصله بین سنگ و دیوار و همچنین فضای ملات خور نیازمند دقت است. برای جلوگیری از نفوذ آب و افتادن سنگ، آن را با همتراز نگه می‌دارند. در انتهای کار، سطح سنگ صیقل داده می‌شود و درزها و عیوب سنگ پر شده و محو می‌شوند.

سنگ اسلب از سنگ های مرمر ، چینی ، مرمریت ، تراورتن ، گرانیت ، کوارتز ، کوارتزیت ، اسلب بوک مچ و فورمچ بدست می آید.

جهت خرید و سفارش کالا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان رتبه 1 مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ اسلب در بیرجند”